Page 11 of 19 FirstFirst ... 910111213 ... LastLast
Results 101 to 110 of 184

Thread: Peace Treaty between Steel Maniac and Hawaiinsteel

  1. #101
    Pro Bowler

    User Info Menu

    Quote Originally Posted by TheRealTazz864 View Post
    It doesn't matter what I think... It doesn't matter what you think... I yam what I yam (nod to Popeye....)
    Here's to me...
    I've lived with jealousy all my life... Men want to be me, and women want to be with me... With greatness comes responsibility...
    Ok Uncle Ben...

  2. #102
    Pro Bowler

    User Info Menu

    Quote Originally Posted by brothervad View Post
    Ok Uncle Ben...
    My rice isn't that good....

  3. #103
    Legend

    User Info Menu

    It took me a long time to put my first poster on ignore.

    But now I don't know why anyone isn't ignoring a few of the posters on here...well maybe just one poster and several sock puppets.

    Funny how things change.

  4. #104
    Legend

    User Info Menu

    Quote Originally Posted by TheRealTazz864 View Post
    SMH... Some people just don't get it...
    They come on the list to beat their-- uh, CHEST, and try to instigate things...
    You are correct. Like this clown who "instigated" an uncalled for attack on my motivation. That is why I brought the smackdown. I'm don't start mess but I will destroy you with ease if you come at me.

    Quote Originally Posted by TheRealTazz864 View Post
    "Clumsy..." LOL.... Capt. is nothing if not a wannabe spin doctor...

    I am really, really, really a great guy... I privately encourage parties on opposite sides of a dispute to resolve their disagreements... You don't have to believe ME... --Well, I guess you DO have to believe me... but look, I'm a great guy.... look at what I've done... SMH...
    So if you wanna call out an "instigator" I suggest you use one of these.

    Last edited by Captain Lemming; 12-04-2022 at 11:11 PM.




    In view of the fact that Mike Tomlin has matched Cowhers record I give him the designation:

    TCFCLTC-
    The Coach Formerly Considered Less Than Cowher

  5. #105
    Hall of Famer

    User Info Menu

    Quote Originally Posted by Northern_Blitz View Post
    It took me a long time to put my first poster on ignore.

    But now I don't know why anyone isn't ignoring a few of the posters on here...well maybe just one poster and several sock puppets.

    Funny how things change.
    Have a couple on ignore, I manually ignore a handful beyond that.
    2014 MNF EXEC CHAMPION!!!

  6. #106
    Legend

    User Info Menu

    Quote Originally Posted by TheRealTazz864 View Post
    ...you need to keep your day job... This just serves to reinforce the fact that mob rule doesn't work... Ask any other lemming you know... they all agreed with you so you know who they are...
    Hmmm, yeah right.

    When the forum is laughing AT you, dismissing them is your only way to save face.

    Of course they arent at the level of everyone who thinks you are winning.

    Oh wait, NOBODY thinks that.

    I might suggest you listen and learn from somebody who is out of your league son.

    When the only one who thinks you got game is YOU and you gotta self promote?

    THATS KINDA PATHETIC.

    Nobody finds you smart, clever, or funny. When you ARE those things, you don't need to proclaim it.

    Game is when there is no need to brag, calling yourself a genius.

    That is for OTHERS to judge.

    When you really got game, you let OTHERS do the talking.

    Then you just cut and paste.

    Quote Originally Posted by SteelerOfDeVille View Post
    Well done!
    Quote Originally Posted by Jooser View Post
    You sir, deserve a beer on me. LMMFAO!
    Quote Originally Posted by Steel Maniac View Post
    hahahahahahaha. One of the funniest post ever!
    Quote Originally Posted by whisper View Post
    Bingo, bango, play it on your banjo
    Quote Originally Posted by Chucktownsteeler View Post
    Bravo, my man, Bravo.

    I even used the "ignore" button for the first time since 2008 - on the trio (1-person) of Bawb, Prowler, and RealTazz. (aka Robert Aber).
    Quote Originally Posted by feltdizz View Post
    Last edited by Captain Lemming; 12-05-2022 at 12:02 AM.




    In view of the fact that Mike Tomlin has matched Cowhers record I give him the designation:

    TCFCLTC-
    The Coach Formerly Considered Less Than Cowher

  7. #107
    Pro Bowler

    User Info Menu

    Quote Originally Posted by Captain Lemming View Post
    Hmmm, yeah right.

    When the forum is laughing AT you, dismissing them is your only out.

    Of course they arent at the level of everyone who thinks you are winning.

    Oh wait, NOBODY thinks that.

    I might suggest you listen and learn from somebody who is out of your league son.

    When the only one who thinks you got game is YOU and you gotta self promote?

    THATS KINDA PATHETIC.

    Nobody finds you smart, clever, or funny. When you ARE those things, you don't need to proclaim it.

    Game is when there is no need to brag like you do calling yourself a genius.

    That is for OTHERS to judge.

    When you really got game, you let OTHERS do the talking.

    You just cut and paste.
    What can I say?.....er, post? Chuckstown's reality works fine for him. Mine's fine for me.
    Late stage 21st century US capitalism shouldn't be denied by Steeler Lifers of any age. Even Bill Parcells' "Your record says what you are" doesn't measure up completely. Fine by me.
    Laissez bon temps roulez:

    https://arstechnica.com/information-technology/2022/09/write-text-get-video-meta-announces-ai-video-generator/

  8. #108
    Legend

    User Info Menu

    Quote Originally Posted by TheRealTazz864 View Post
    Here's to me...
    I've lived with jealousy all my life... Men want to be me, and women want to be with me... With greatness comes responsibility...
    Same principle as earlier. When you gotta say it, you ain't it bro.

    How many here read that and said... this is definitely someone who ain't got a girl. We know you are about that "pay to play" life.

    Keep saying you are a genius. Tell yourself women like you. But the forum just loses all respect when you post it here.

    Tazz, you really need to keep your "daily affirmations" between you and your mirror.

    Last edited by Captain Lemming; 12-05-2022 at 12:46 AM.




    In view of the fact that Mike Tomlin has matched Cowhers record I give him the designation:

    TCFCLTC-
    The Coach Formerly Considered Less Than Cowher

  9. #109
    Legend

    User Info Menu

    Quote Originally Posted by Captain Lemming View Post
    Hmmm, yeah right.

    When the forum is laughing AT you, dismissing them is your only way to save face.

    Of course they arent at the level of everyone who thinks you are winning.

    Oh wait, NOBODY thinks that.

    I might suggest you listen and learn from somebody who is out of your league son.

    When the only one who thinks you got game is YOU and you gotta self promote?

    THATS KINDA PATHETIC.

    Nobody finds you smart, clever, or funny. When you ARE those things, you don't need to proclaim it.

    Game is when there is no need to brag, calling yourself a genius.

    That is for OTHERS to judge.

    When you really got game, you let OTHERS do the talking.

    Then you just cut and paste.
    Mic drop. You've just been fried, chicken wing (or whatever alias you are currently using).

  10. #110
    Banned

    User Info Menu

    Quote Originally Posted by Captain Lemming View Post
    Same principle as earlier. When you gotta say it, you ain't it bro.

    How many here read that and say... this is definitely someone who ain't got a girl. We know you are about that "pay to play" life.

    Keep saying you are a genius. Tell yourself women like you. But the forum just loses all respect when you post it here.

    You really need to keep your "daily affirmations" between you and your mirror.

    Bingo!! He's been identified by the Captain.

    Captain is bludgeoning him with head shots now. hahahaha

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •